Saturday, April 11, 2009 | By: Nadirah

Community Placement: Cooking Demonstration & Child Health Exhibition

Alhamdulillah program kumpulan kami telah berjaya dilaksanakan pada 16 Mac yang lalu. Jutaan terima kasih kepada semua yang telah banyak membantu dalam mejayakan program tersebut terutamanya Sr. Fathin, Sr. Suraiya, ahli kumpulan: Hazirah, Sa'adah, Ida, Suhaili dan juga Hidayah. tak berniat nak tulis panjang2..biarlah gambar2 di bawah ceritakan betapa manisnya kenangan mengendalikan program ni.. ;)

Tempat pilihan: Poliklinik Komuniti Beserah, Kuantan Pahang

Banner yg ditempah: designed by Suhaili ;)

Debaran bermula: demo masak sesi 1 gandingan Hazirah & Nadirah ;)


SN Norma yg banyak membantu


Pameran kesihatan bayi: Bagaimanakah memastikan anak anda boleh mendapat zat yg seimbang??


antara peserta yg hadir di sesi 2: Dikendalikan oleh Sa'adah bersama Hidayah



ibu mithali UIA 2009 ;p



peserta khusyu' mengisi borang survey sambil mendengar celoteh Suhaili & Ida


Omelet + sayur campur untuk anak 9 - 12 bulan


Bubur tiga rasa: untuk bayi 6-9 bulan. sedap oo..try la!


Puri sawi dan epal: bayi 5-6 bulan. sape x makan sayur baik try resipi nih! mesti nak lagi ;)


khusyu' mendengar penerangan daripada Matron Halimah


majlis penutup


Matron Halimah & SN Norma yg banyak memberi tunjuk ajar..

sebelum program berakhir..


Kepenatan lepas program..

p/s: diharapkan kawan2 SBPIK & klinik kesihatan bukit sekilau pun sudi berkongsi pengalaman di sini..

4 comments:

ayat said...

slm
haah, ayat pon berniat nk tulis pengalam kat sekilau. tapi lps exam insyaAllah. thank you for sharing dear!

ayat said...

btw, yg resepi2 tu sume, bagitau la cane nak wat eh

nadirah said...

owh boleh je. insya-Allah nanti kita masukkan ;)

As said...

nak tau jugak sume resepi komuniti placement =)